Kort uppdatering från jobbet

Nu är jobbet igång och det känns ändå helt okej. Lite tråkigt förstås att jag inte kan vara hemma med min man och min son. Men jag får uppdatering av Daniel då och då🙂 Fina bilder och så. 

Dock känns det tyvärr lite tråkigt, för det känns som att bloggen kommer lite i kläm när jag jobbar. Jag hinner inte ta så mycket bilder och så. Men jag försöker, för jag vill blogga och uppdatera här 🙂  

Idag har det tyvärr varit rätt mycket regn. Däremot är det kul för barnen, eftersom de älskar vattenpölarna som blir. Men eftersom att jag själv saknar solen, så blir det en bild från en dag med bättre väder 👍

(null)

Tänkte höra om ni har önskemål på inlägg? I så fall, skriv det i kommentarerna 🙂 

Hoppas ni har en fin dag! 
1 Emma Engström:

skriven

Du ska verkligen blogga när du känner för det så ha ingen stress vännen! KRAM

Svar: Tack! Ska försöka tänka på det. Kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

2 Carolina:

skriven

Trist att återgå till vardagen medan din man och barn är hemma. Men skönt på ett sätt att komma tillbaka i rutinerna kan jag tänka mig? :)

Svar: Jo på ett sätt är det lite skönt. Men som sagt, hade gärna varit hemma åtminstone ett tag till tillsammans med dem.
steffanssonsaventyr.blogg.se

3 Linda:

skriven

Åh, jag har semester nästa vecka (sen vardag igen) hehe

Svar: Skönt att du har lite semester kvar.
steffanssonsaventyr.blogg.se

4 Amanda Sofi:

skriven

Skönt att de känns helt okej med jobb trots allt!

5 sofia:

skriven

Vad skönt att det känns helt okej iaf vännen! Underbart att du får lite uppdatering ibland med. Massa kramar :) <3

6 Louise:

skriven

Så fin bild! :D

Svar: Tack!
steffanssonsaventyr.blogg.se

7 Linnea Kinis:

skriven

Brukar också känna att bloggen blir lidande när man har jobb och annat för sig :)

Svar: Förstår. Det blir lätt så.
steffanssonsaventyr.blogg.se

8 Yasmine:

skriven

Vad jobbar du med? Kram

9 Sara:

skriven

Härlig sommarbild :)

Svar: Tack
steffanssonsaventyr.blogg.se

Kommentera här: