Snart bär det av

Nu är det äntligen dags snart. Efter jobbet idag åker vi och jag är så sjukt nervös återigen. Men vi packade det sista igår i alla fall, så nu ska verkligen allting vara klart 👍 Haha det kommer nog bli tungt att bära de första dagarna 😂

(null)

Jag hann även med en löprunda igår på cirka 5-6 km tillsammans med Felice 🙂 Denna gång klarade jag att spring längre i sträck en sist, så det var roligt. 

Nu börjar jag jobba. Uppdatering kommer ikväll tänkte jag, när vi är på väg. Ha en bra dag! 
1 Matilda Berlin:

skriven

Men guuu vad spännande! Och HUR grym är du inte?? Heja, heja, heja dig hjärtat! KRAM <3

Svar: Jätte spännande! Men åh, tack vännen. Kram <3
steffanssonsaventyr.blogg.se

2 Annie:

skriven

Spännande! Hoppas allt går bra nu :)

Svar: Tack 🙂
steffanssonsaventyr.blogg.se

Kommentera här: