Rastlös & fattat beslut

Dagen har varit både bra och dålig. Så kan det vara ibland. Det är inte alltid en dans på rosor. Daniel har känt sig instängd och varit rastlös över att bara vara hemma, vilket i sin tur har påverkat mig negativt. 

Han vill gärna sitta ute, men vi har inte haft några möbler på balkongen. Men idag kom jag på en tillfällig lösning, att ställa fåtöljen på balkongen istället. Så nu går det att sitta på balkongen 🙂 

William har varit lite gnällig idag också men när han sov så kunde jag läsa lite bok. Så nu har jag läst ut en till👍 När han vaknade så blev det en promenad i solen, så varmt. 
(null)

(null)
Denna bok läste jag ut. Lite seg på sina ställen men annars spännande! 

Nu har vi också bestämt oss för att det blir en tur till Öland🙂 Så uppdatering kommer att komma om vårt lilla äventyr där. 
1 Netti Starby:

skriven

Vad roligt att ni ska åka till Öland och där är det så himla vackert! :-D Kramis

Svar: Ja, jag har hört att det ska vara fint där. Så det ska bli spännande att se🙂 kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

2 Linnea Kinis:

skriven

Har läst många andra kepler-böcker men inte just den där!:)

Svar: Om du gillar kepler-böckerna så borde du läsa den 🙂 Spännande som sagt.
steffanssonsaventyr.blogg.se

3 Frida:

skriven

Ja men verkligen :) Jag älskar ju vin så det är perfekt att det finns som alkoholfritt för mig just nu.
Härligt att Öland blir av :)

Svar: Ja, ser fram emot Öland 🙂
steffanssonsaventyr.blogg.se

4 Alice:

skriven

Smart lösning med fåtöljen ju! ^^

Svar: Tack, det tycker jag med.
steffanssonsaventyr.blogg.se

5 Yasmine mamma till Dennis och Angelina :

skriven

Snor det som ett boktips. Gott att kunna sitta på balkongen nu kram

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra👍 Väldigt spännande.
steffanssonsaventyr.blogg.se

6 Yasmine :

skriven

Nej vad roligt med Öland! Kram

Svar: Ja🙂 kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

7 Pauline Hurtig:

skriven

har inte vågat läsa någon av Keplers

Svar: Kan förstå det. Dem är lite läskiga på sina ställen. Inte den bästa boken att läsa om man är väldigt mörkrädd till exempel.
Men annars, väldigt bra böcker.
steffanssonsaventyr.blogg.se

Kommentera här: