Svar på fråga

Godmorgon allihopa! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det okej. I inlägget där jag skrev om julbaket fick jag en fråga från en av er läsare. Så jag tänkte att jag svarar på frågan här i ett inlägg. 

Vad är ett måste på ert gottebord? 

Det finns ju så himla mycket gott man kan ha på sitt gottebord. Men vi brukar bland annat ha mintkyssar, pepparkakor, knäck och saffransbullar. Daniel är dock inte så förtjust i mintkyssar, men det är en utav mina favoriter 🙂 

(null)
Saffransbullar med mandelmassa i är ju bara så gott 👍 

Nu skrev jag vad vi gillar att ha på vårt gottebord i juletider. Jag tror att det var det frågan gällde. 
Nu en fråga till er. Har ni fler frågor? Vill ni att jag har en frågestund? Har inte riktigt tänkt på det förr, men kom att tänka på det nu då jag fått några frågor lite här och där. 
1 Malin Svensson:

skriven

Hihi åh nu blev jag sugen på julfika!! Kanske blir att baka något i helgen ❤️ Stor kram finaste ❤️

2 Emma Engström:

skriven

Åhh kan tänka mig att det blir himla mumsigt med mandelmassa i bullarna, vore kul att testa på det! :D Kram <3

3 Emelie Andersson :

skriven

Hade varit jättekul med en frågestund tycker jag :)

4 Hilma Eklund:

skriven

Men åh en frågestund vore absolut superkul ju :D <3 Glad lördag på dig fina du, kram <3

5 Netti Starby:

skriven

Det finns så mycket gott och vilka godsaker ni gillar. :-D Kramis

6 Tina:

skriven

Åh så gott! Älskar saffransbullar!Ja en frågestund vore jätteroligt!<3

7 Wifeey:

skriven

Men så gott de finns på ditt gotttebord :D
Men åhhh de bullarna är såååå goda och dina ser extremt goda ut haha :D

8 Anita:

skriven

Gud så gott :D :D

9 Linnéa:

skriven

Ja men visst är hon söt, dock inte min egna 🐶🥴

10 Linnéa:

skriven

Hihi, jag har haft en fin dag, men den blev bättre när jag kom hem; slänga sig framför TV:n och bara vara 😊 kram

11 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Mums så gott :D

12 Carolina:

skriven

Åh saffransbullar med mandelmassa i är något min mamma brukar göra, så himla gott! :D

13 Tess:

skriven

Men guuud va gott! :D

14 Jasmine:

skriven

Mums, så gott! Jag har det samma på mitt gottebord, bortsett från mintkyssarna som inte är favoriter här hemma.

Svar: Tack för orden till mitt inlägg om julgodis i glasburk.

Kram

15 Frida:

skriven

Tack så mycket för tipset! Ska se om det fungerar att få i henne mjölk på något vis utan att ge tutten :)

ååh jag har faktiskt bakat saffransbullar idag med mandelmassa i :) Och så hade jag i vit choklad

Kommentera här: