Är hösten här?

Ja, som rubriken lyder börjar det bli kallare nu och jag funderar på om hösten börjar komma på riktigt nu. Jag både gillar och ogillar hösten. Jag gillar inte kylan och mörkret som hösten för med sig. Men jag gillar de fina höstlöven och höstträden. Så det är lite blandade känslor.  Jag gillar att ta promenader för att ta höstbilder. 

(null)
Bild från förra hösten. Då var jag mammaledig och var på promenad med mamma-kompisar. 
1 Malin Svensson:

skriven

Åh jag har exakt samma tankar om hösten som dig ❤ Kram

2 Yasmine:

skriven

Jag gillar höstmodet, den krispiga luften och att man kan tända en massa ljus! :D Kram

Svar: Tända ljus är mysigt 🙂 kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

3 Alice:

skriven

Har också lite blandade tankar om hösten, men för det mesta positiva! ^^ Kram!

Svar: Skönt att det mest är positiva tankar. Kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

4 Emelie Andersson :

skriven

Håller med dig om de delade meningarna kring hösten ;) med blandade känslor helt klart!

5 Ida:

skriven

Tycker det är lite mysigt när det är kallt och man myser inne med filt, varm choklad, ljus och en brasa :') Annars att vara ute och ha för lite kläder på sig och frysa är ju det hemskaste haha, bara att klä på sig väl! :D

6 sofia:

skriven

Godmorgon! Det är faktiskt rätt så mysigt att hösten är här, har sett fram emot den ett tag nu. Massa kramar :) <3

Svar: Roligt att du sett fram emot det 🙂 kram
steffanssonsaventyr.blogg.se

7 Josefine:

skriven

Känns verkligen som om att hösten har kommit här iallafall.. Men det är mysigt det med tycker jag :)

8 Frida:

skriven

Jag gillar det mesta med hösten, modet, höstmys, tända ljus, halloween och många koppar varmt te i höstmörkret :)

9 My Nordqvist:

skriven

Mörkret är inte alls kul....

10 Linnea Kinis:

skriven

Ja nu är det höst :) och i norra Sverige har även snön kommit, hehe

Kommentera här: