Härliga dagar med vänner

I helgen var vi och firade barnens kusiner i efterskott. Vi kunde inte komma när dem fyllde år pga sjukdom, så vi firade i helgen istället. Vi tog även en härlig promenad ner till sjön. 
(null)

(null)

Igår var jag bara hemma. Hade även Linnéa en hel del i babygymmet. Hon börjar tycka om det mer och mer nu 🙂 

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och sen träffade jag Victoria och hennes dotter Hedda i Forum för lunch. Sen tog vi även en promenad i det fina vädret 🙂 
(null)



1 Anna:

skriven

Åh vad mysigt. Låter som en jättemysig helg. Så fina bilder, vilken miljö! Stor kram! <3

2 Emelie Andersson :

skriven

Så kul med lite kalas :) så fint vid vattnet!

3 Hilma:

skriven

Gud vad mysigt det ser ut! Det har verkligen varit fint väder nu dom senaste dagarna <3

4 Hilma Eklund :

skriven

Hoppas du har en bra helg 🤗🌸

5 Hilma:

skriven

Gud nu ser jag att jag kommenterat ditt inlägg typ tre gånger haha! :D <3

6 Hilma:

skriven

Hoppas att du har en bra onsdag fina du <3 kram!

Kommentera här: